سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الامان در دوره آخرالزمان 

جابر جعفی گوید: « امام باقر علیه السلام فرمودند: زمانی بر مردم خواهد امد که امامشان از نظر غائب گردد. خوشا به استواران و ثابت قدمان در آن زمان که بر عقیده شان نسبت به ما ثابت می مانند. کمترین ثوابی که دارند اینست که خدای متعال آنان را چنین ندا کند: بندگان من! به راز پنهان من ایمان آوردید و غیب و نهان مرا تصدیق نمودید ، شما را به ثواب نیکوی خود مژده می دهم  شما بندگان و کنیزان حقیقی من هستید عبادت را از شما می پذیرم و از گناهان شما در می گذرم  و شما را می آمرزم و به خاطر شما بندگانم را از باران سیراب سازم و بلا را از آنان دور گردانم. اگر برای خاطر شما نبود عذابم را بر آنان فرو می فرستادم. جابر گوید: پرسیدم: یابن رسول الله! بهترین کاری که مومن می تواند در آن زمان انجام دهد چیست؟ فرمود: حفظ و نگهداری زبان و ماندن در خانه اش. »

مدرک: ینابیع الحکمه فصل چهارم باب چهاردهم قضایای مردمان آخر الزمان – البحار الانوار جلد 52 صفحه 145 – کمال الدین و اتمام النعمه شیخ صدوق جلد 1 صفحه 446   

تا یادم نرفته قول داده بودم که  نام معصوم و مدرک حدیثی که در تاریخ دوشنبه 15 خرداد 1385نوشته بودم رو خدمتتون بیارم الوعده وفا یادم می رفت که در وبلاگ قرار بدم به بزرگواری خودتون ببخشید. حدیث این بود :

« قال علی بن الحسین علیه السلام قال حسین بن علی علیه السلام قال امیرالمومنین عن رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم ان الدنیا سجن المومن و جنه الکافر ، و الموت جسر هولاء الی جنانهم و جسر هولاء الی جحیم ما کذبت و لا کذّبت »

تــــرجــــمه

اقا امام سجاد علیه السلام می فرمایند از امام حسین علیه اسلام از امیرالمومنین از حضرت رسول صلوات الله علیهم اجمعین که ایشان فرمودند: « همانا دنیا زندان مومن و بهشت کافر است و مرگ پل مومنان به بهشت و پل کافران به آتش سوزان دوزخ می باشد. نه من دروغ می گویم و نه دروغ به من گفته شده است»

مدرک : ینابیع الحکمه فصل چهارم باب چهارم قضایای حضرت امام حسین علیه السلام صفحه 571 – تسلیه الفواد صفحه 44 – معانی الاخبار شیخ صدوق صفحه 288


نوشته شده توسط علی در دوشنبه 85/7/3 و ساعت 9:29 صبح
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دعای روز آخر ماه ذی الحجه آخرین روز ماه قمری
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا